sodelicate

Direktlänk till inlägg 15 november 2012

Varför måste jag alltid se slutet i början?

Av xxx - 15 november 2012 17:37

Jag var hos studievägledaren idag i skolan. Utbildningen går inte att lösa så jag måste helt enkelt ta uppehåll. Måste bli sjukskriven. Känns som jag skrivit under min egen dödsdom idag. Känns så fruktansvärt tungt att lämna min underbara klass. Men jag ska försöka vara positiv. Eh... Ja nu är jag ledig i alla fall. Ligger hemma med tända ljus och dricker julmust.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av xxx - 20 november 2012 11:07

Var hos läkaren igår som sa att jag var uttorkad och hade lite låga antal vita blodkroppar. Sämre blodtryck men bara halvrisigt som hon sa i alla fall, så jag överlever. Blev beordrar att gå och dricka en kaffe med mycket mjölk i alla fall för att få...

Av xxx - 18 november 2012 17:06

Min kropp är så svag just nu. Orkar bara sitta i soffan och kolla på tv. Har målat naglarna. Håller på med paketkalendrar och fortsätter på min stickning. Sen kommer kvällen ha gått och det blir äntligen måndag. Ska till läkaren, tömma mitt skåp på p...

Av xxx - 16 november 2012 12:11

Var och vägde mig hos sjuksköterskan idag igen. Hade gått ner två kg till sen förra fredag. Lycka, misslyckande, skräck. Hon undrade om jag fick i mig något alls, pratade om inläggning men typ psyk och det aldrig i livet. De bryr sig inte ens om man ...

Av xxx - 13 november 2012 17:08

Fick tid på Capio på onsdag. Receptionisten var trevlig i alla fall och min läkare är så jävla bäst. Hade okej puls och blodtryck så det var bra. Ska få provsvar på måndag då jag ska tillbaka till läkaren. Varför är det enda som upprepas i mitt huvud...

Av xxx - 12 november 2012 23:09

Jag är tjock. Jag vill inte ha hjälp. Behöver inte gå till någon jävla läkare. Vem försöker jag lura? Nej mamma jag ser inte ut som ett vandrande skelett, om det ändå vore så väl. ...

Ovido - Quiz & Flashcards