sodelicate

Direktlänk till inlägg 25 november 2011

Domestic scene, Did I belong?

Av xxx - 25 november 2011 17:03

Var på samtal i morse. Jag hade inte varit hos henne på flera veckor så allt bara rann ur mig. Hur hopplöst allt känns, hur jag hatar mig själv. När jag skulle gå stannade hon mig och frågade om jag faktiskt haft planer på att ta livet av mig. Jag sa att jag inte haft några planer, men att jag ibland kunde få mina infall. Hon sa att jag skulle ringa henne då. Och att jag kunde ringa någon slags jour annars. Jag behöver inte oroa mig för dig i helgen då? Jag sa nej. Skrattade lite och önskade henne en trevlig helg. Fast ibland önskar jag. 


Ikväll ska jag supa mig full. Det är min enda plan just nu för jag går sönder. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av xxx - 20 november 2012 11:07

Var hos läkaren igår som sa att jag var uttorkad och hade lite låga antal vita blodkroppar. Sämre blodtryck men bara halvrisigt som hon sa i alla fall, så jag överlever. Blev beordrar att gå och dricka en kaffe med mycket mjölk i alla fall för att få...

Av xxx - 18 november 2012 17:06

Min kropp är så svag just nu. Orkar bara sitta i soffan och kolla på tv. Har målat naglarna. Håller på med paketkalendrar och fortsätter på min stickning. Sen kommer kvällen ha gått och det blir äntligen måndag. Ska till läkaren, tömma mitt skåp på p...

Av xxx - 16 november 2012 12:11

Var och vägde mig hos sjuksköterskan idag igen. Hade gått ner två kg till sen förra fredag. Lycka, misslyckande, skräck. Hon undrade om jag fick i mig något alls, pratade om inläggning men typ psyk och det aldrig i livet. De bryr sig inte ens om man ...

Av xxx - 15 november 2012 17:37

Jag var hos studievägledaren idag i skolan. Utbildningen går inte att lösa så jag måste helt enkelt ta uppehåll. Måste bli sjukskriven. Känns som jag skrivit under min egen dödsdom idag. Känns så fruktansvärt tungt att lämna min underbara klass. Men ...

Av xxx - 13 november 2012 17:08

Fick tid på Capio på onsdag. Receptionisten var trevlig i alla fall och min läkare är så jävla bäst. Hade okej puls och blodtryck så det var bra. Ska få provsvar på måndag då jag ska tillbaka till läkaren. Varför är det enda som upprepas i mitt huvud...

Ovido - Quiz & Flashcards